Håkan och Bergochdalbana

Har inte skrivit här på ett tag för att.. erhm.. jag har helt enkelt inte riktigt vetat hur jag känner mig. Ibland känner jag mig jättelycklig och ibland faller jag tillbaka i min deprission. Svårt att sätta fingret på hur jag är som person nu. Plus att ingen läser detta ändå.

Några stora händelser? Jo.. I lördags var jag på Håkan, fastän jag inte gillar honom speciellt mycket. 120 spänn, kändes ganska ovärt först, men sedan träffade jag massor med trevligt människor som jag kände och massor med NYA trevliga människor. Det var lätt värt till sist iaf. Träffade aldrig Frida dock.. det var ju lite synd.. och Michi kunde inte heller komma.

Jag har blivit förkyld nu också.. men det börjar försvinna pga att jag haft på mig massvis med kläder och gjort allt för att bli frisk. För att på Lördag ska jag på konsert med michi, och då vill jag inte vara snorig och äcklig. hehe.
Jag har massor med "träffar" inbokade med massor med tjejer.. wow vad jag är poppis.. erhm.. En på konsert, en som vill fika med mig och prata musik, en som vill bara hänga med mig, en som ska förmodligen sova här (malin, that's u),  en som vill gå på teater med mig och en som vill fika å återuppta kontakten. Den senaste jag nämde är en jobbig träff.. för att vi var på G ett tag, och efter "en viss händelse" bröt hon lite med mig.. Jag orkade inte kämpa för henne om hon ändå skulle skita i mig, så jag började dejta Jennie istället. Nu vill "den där tjejen" träffa mig igen, och hon verkar stöta på mig åter igen.. men jag vet inte om jag verkligen vill ha henne på G igen, speciellt om jag vet att hon kommer ignorera mig igen. Vågar inte ta risken.
Jag har märkt att efter händelsen med Jennie blev jag extremt rädd för att bli sårad igen, därför blev jag också lite rädd för förhållanden och nu kan jag inte ge mig in i ett förhållande lika lätt som jag kunde förr.. Kommer nog aldrig någonsin kunna känna mig säker igen.

Kommentarer
Postat av: f

förhållanden är skrämmande. någonting går alltid fel någonstans och så rasar allt. men man får försöka ta sig upp ur ruinerna, borsta av sig alla dåliga minnen, gå vidare och börja lita på folk igen. fast det är ju lättare sagt än gjort i och för sig... jag hoppas du lyckas ta dig vidare och må bra igen :*

2007-09-12 @ 20:04:12
URL: http://pulsurbalans.blogg.se
Postat av: Mauwlin

Jag vet hur det är, ena sekunden är man superlycklig och tror att inget ska hindra en, nästa sekund fattar man inte hur man ska överleva dagen.
Och jag läser, och hoppas jag kan träffa dig snart!!! :D

2007-09-12 @ 21:53:37
URL: http://sundancekid.bloggagratis.se/
Postat av: Eric

#Frida:
Ja, kärlek och förhållanden har nästan bara gett mig sår och blod än så länge.. Men just det där bra, just hoppet.. det är det som driver mig vidare.
Tack :**
#Malin:
Jo, det är jobbigt..
Wei, skoj att nån gör det I guess xD

2007-09-12 @ 23:00:44
URL: http://howtodisappearcompletely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0