Lalala la la laa


Idag mår jag bra.. åååh! Ja! det gör jag! Idag har jag kunnat vara hatisk och samtidigt må bra av det.
Hade Spanska steg 5 idag.. STEG FEM ASSÅ! Va fan har jag gjort?! Varför valde jag den?! Aja..
När vi skulle hämta böcker på spanskan så rusade jag snabbt som fan till kaffeterian och halsade i mig en kaffe. Var så jäkla trött. Sedan var jag über hela dagen. Kaffe är mig gör jäkla über xD
Träffade sedan Michi i Täby Centrum. Gick runt med henne i en timma typ. Guuuu va hon är söt! Gah! Och snygg och allt! Vill bara krama om henne, mjao! <3 :P


Tittade på tv litegrann idag. Idol på 4an. Fy fan vad jag hatar Carolina Gynning! Jäkla mediahora! Hur fan har hon lyckas hon bli programledare för idol? Storbystade jäkla bimbo! Stick och dränk dig!

Förbannade Bilddagbok! Alltid massa jäkla ursäkter för att stänga ner sin jäkla sida. Alltid ska det vara nått!
Men vet ni vad? NI KAN TA ERA JÄKLA URSÄKTER OCH STOPPA UPP DEM I HÄCKEN!!
Ojojoj.. servrarna är 1,1 ton... naaaw då.. cry me a river...

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha va skumt när du skriver om svensk tv... idag såg jag catwoman översatt på franska. haha det är att rekommendera :)
alltså jag blir så sur på bdb! fan har blivit en fjortissida.. JAG VA DÄR FÖRST! :P näe jag säger facebook, det funkar iaf...
kolla gärna förbi min blogg med! kram!

2007-09-05 @ 23:09:20
URL: http://hannixen.blogg.se
Postat av: Mauwlin

Haha, kan bara hålla med om Idol alltså...
och tackar för dina kommentarer på min blogg & ber om ursäkt att jag inte har kommenterat din, men jag trodde man var tvungen att vara medlem & inloggad(dah pucko).

2007-09-05 @ 23:21:20
URL: http://sundancekid.bloggagratis.se/
Postat av: angelicamagdalena

nja, jag har inte dåliga betyg egentligen, men de räcker inte till.. :( Har räknat ut att jag kommer få ca 15p.
kram

2007-09-06 @ 19:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0