Gråa dagar - fanfanfanfan...

Jag skiter i om jag skriver deppiga inlägg eller inte.. nu så måste jag skriva av mig. helvetesjäklaskit. Jag känner mig sjukt töntig som reagerar som jag gör nu.. känner mig gråtfärdig t.o.m. Pratade med Julia nyss på msn. Vi lurar folk att vi är tillsammans och att vi har legat med varandra. Självklart har vi inte gjort något av det. Så sa jag åt henne att hon inte fick avslöja sanningen, så sa hon att om hon var min flickvän så skulle vi sitta vid samma dator och mobba folk, och ligga i samma säng och lyssna på samma regn (självklart ett citat från håkan) så skrattade hon. Då fick jag en sån där perfekt bild av alla jäkla förhållanden jag har haft, och den där underbara känslan. Det fick mig vela dö.. jag hatar att vara singel. jag hatar ett vara ensam. jag hatar att vara oälskad. jag trodde faktiskt att jag hade lyckats tränga bort den där synvinkeln på livet. Som sagt: jag vill utvecklas till ett monster; en sådan som inte bryr sig om kärlek egentligen. Jag vill bara kunna flyta på; blir det en kyss så blir det en kyss, blir det ett ligg så blir det ett ligg, blir det kärlek så blir det kärlek. Bara låta saker hända. Jag trodde att jag nästan var där.. men jag kan inte förneka att jag är en hopplös romantiker.. och jag hatar att jag är det. Jag vill inte bry mig. Men inombords kommer jag alltid att skrika Ta mig till kärlek.

Kommentarer
Postat av: jottolito

vilket extremt vackert inlägg.

jag känner så mycket igen mig.

2008-06-18 @ 01:49:48
URL: http://jottolito.blogg.se/
Postat av: tholomew

jag förstår hur du känner, eric. jag är i princip likadan som du. hatar också att känna mig oälskad, unwanted osv. jag vill ha någon vid min sida, någon att kramas med, pussa på, älska, att känna sig älskad av. men jag vet inte, det verkar som om jag straffas eller något eftersom det aldrig händer. jag kan vara så nära, men då skiter sig allt.

men ja... jag fattar iallafall.

2008-06-18 @ 10:45:28
URL: http://tholomew.blogg.se/
Postat av: Eric

jooo.. många borde känna igen sig antar jag. eller åtminstånde vissa.. eller.. jag vet inte.

2008-06-18 @ 13:02:50
URL: http://howtodisappearcompletely.blogg.se/
Postat av: Cosette

Känner igen mig jag med, om det spelar någon roll då det låter som ett stereotypiskt svar, men ja .. Och din tanke om att utvecklas till ett "känslokallt monster" bär väl någon tur med sig, att man slipper tänka på det, men om du nu blev det så skulle du inte känna det ljuva i kärleken överhuvudtaget. Att inte bry sig alls är mycket värre. Man går liksom miste om den största magin och passionen som finns.

Och att du inte är så är ganska underbart, aight? Och försök aldrig intala dig själv om att du är där igen, för du är så mycket bättre än vad du tror..

2008-06-18 @ 21:19:32
Postat av: en som läser din blogg..eh

jo men okej jag förstår dig, men du är ju inte oälskad? jag känner inte dig men bara för att du är singel betyder inte det tt du är oälskad och ensamast i världen typ...jag menar..vänner o familj o sånt..?

men äh de löser sig ska du se :)

2008-06-19 @ 14:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0