I'm not living, I'm just killing time.

+
Jaha, så har man flyttat in i den nya lägenheten. Jag älskar den, den är väldigt mysig faktiskt. Ni får komma och hälsa på när ni känner för det.



Johannes hjälpte mig att flytta. Vi kollade på 4 månader, 3 veckor och 2 dagar och därefter sov han över hos mig eftersom jag inte ville sova ensam. Spenderat ganska mycket tid med Johannes på sistonde. Förra lördagen hade vi hur kul som helst på klubben "Landet", bara han och jag. Fick då en hel del skumma sms från Alisha, Johannes ex. Så frågade jag Johannes hur han skulle reagera om jag skulle bli asfull och sedan "by accident" ligga med Alisha. Hans svar var att han skulle brutalt mörda mig. Tror nog aldrig jag har hört honom ge ett sådant svar förut, så jag antar att jag får låta bli att ligga med Alisha, hur full och dum jag än är.
På morgonen tog vi en fika och ja.. hade det bara bra. Efter jobbet stack jag till universitetet och partajade loss där med Elise, Johannes, Therese, Sean, Felix, David, Patrik och andra. Och på lördagen festade jag hos Gabi. Vilket också var trevligt.

-
Min mamma är dum nog att INTE låta mig ha datorn hemma hos mig. Känns så extremt egoistiskt och korkat. För det första så är jag den ENDA som använder den där skruttiga jäkla datorn. PLUS att jag faktiskt betalat för skärmen och webkameran (som mamma ville låna idag utan tillåtelse) är min! För det andra sa hon att jag skulle få en laptop när jag flyttade (sa hon i måndags). Fick jag en laptop? nej. Och så sa hon samtidigt att jag skulle på den här skruttiga datorn så länge om det skulle visa sig att jag inte kunde få en laptop. Fick jag datorn så länge? nej, inte fan fick jag det!
Men jaja, mammas ord är lag..

Annars måste jag säga att jag känner att allting är totalt meningslöst, speciellt idag. Gick igenom 30 uppdaterade bilddagböcker och 40 blogginlägg. Ingenting kändes intressant, eller snarare ingen kändes intressant. Alla kändes bara ointressanta och platta. Orkade inte ens läsa mitt ex blogginlägg, och jag orkade inte läsa Jockes novell, fastän jag älskar Jockes blogg. Egentligen, allting jag gör är att jobba, komma hem, äta, sova, supa mig glad, hångla med människor som jag inte ens gillar och knulla människor jag inte ens vill knulla med. Yeah, singellivet äger... Dock har jag knappt tänkt på Cosette alls. Eller snarare ingenting alls. Ja, det var väl lika bra att jag gjorde slut, om jag inte ens tänker på henne.

Nu ska jag väl åka hem och... inte göra någonting. Spela tv-spel kanske? urk..
som sagt, besök min nya lägenhet och sätt lite färg i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

:o vart ligger lägenheten? jag kommer direkt!

2008-11-02 @ 22:19:14
Postat av: Malin

jag vill komma och hälsa på!!!

2008-11-02 @ 22:54:33
URL: http://malinpart2.blogspot.com
Postat av: Eric

Det ligger i Abrahamsberg :)

2008-11-03 @ 10:17:30
URL: http://howtodisappearcompletely.blogg.se/
Postat av: kajsa

åh så mysigt! jag vill komma!

2008-11-10 @ 11:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0