Revolt 3

Men tanke på att jag nästan inte publicerat på en månad bör ingen läsa min blogg längre.. kanske lika bra det...
Har varit på tre konserter under loppet av en månad (tre jäkligt bra konserter).
Kent, Arcade Fire och Muse. Förgyllade mitt liv lite mer, lös upp mitt liv lite mer.

Annars har jag väl varit med Michi en hel del. Vi har varit tillsammans i 2 månader och en vecka nu. Verkar som att på första gången på ett år har jag hittat något som verkar hålla.
Min deprission börjar avta.. Käkat piller och sånt, så det har hjälpt en hel del (nu läser ändå ingen det här, så ingen får reda på det).
En anledning varför jag slutat blogga är bland annat för att jag hittade min gamla bandspelare. Började spela in alla mina djupa tankar där istället. Känns fett estet att gå runt med en bandspelare, haha.
En sak som jag också märkt är att jag kan nu vara trevligare mot folk.. det var svårt att vara trevlig när man mådde så dåligt, men nu är det betydligt lättare. Hoppas folk inte tog åt sig allt för mycket för att jag var bitter mot dem..

För övrigt är det Shoegaze som gäller nu när det gäller musik.. jag är helt besatt, jag går runt och tjatar om det hela tiden. Känns ganska patetiskt förvisso, men jag orkar inte lägga någon större tyngd på det. Några bra Shoegaze-band är: My Bloody Valentine, Chapterhouse, Slowdive, Cocteau Twins och Ride.

ja.. nu har jag fört en skriftlig dagbok igen iaf.. känns bra.


Kommentarer
Postat av: Sophia

svar: jaa, kent var mer än guld. jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta för allt var så fint. jag funderar på att försöka jaga biljett till en till konsert.
kommentar: jag läser din blogg. och jag saknar min gamla bandspelare. undrar vart den tagit vägen..

2007-11-20 @ 15:39:55
Postat av: f

jag har läst samma inlägg ungefär 10000 gånger om dagen i en månad nu. tack för att du uppdaterar! haha. kent var bäst.

2007-11-20 @ 20:39:10
URL: http://pulsurbalans.blogg.se
Postat av: johannes

utmärkt att du börjar mår bättre igen you make me happy :*

2007-11-20 @ 20:47:28
Postat av: Mauwlin

Jag läser fortfarande :) Och jag har nog läst ditt förra inlägg 3747238 ggr, bara väntat på uppdatering...
Och skönt att du börjar må bättre ^^

2007-11-22 @ 17:28:58
URL: http://sundancekid.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0