Jul

Jag vet att jag är den där typen som verkligen INTE borde tycka om jul eftersom jag tycker typ att alla högtider är en ursäkt för att konsumera mycket pengar eller att bara supa.  Men det är någonting med julen som jag inte kan stå emot. Trots allt har jag inte haft någon julkänsla... alls.. det här året alltså. Men när den 24de spränger sig in genom dörren är det svårt att motstå. Det är bara.. varmt antar jag. Man bryr sig bara lite mer om sina närmaste och käraste, varesig man vill det eller inte.
Förra julen var riktigt bra. Först trodde jag att det kanske var att jag saknade Michi (för någon okänd anledning), men nej, så var det inte. Mina nostalgitrippar med Shoegaze, Neutral Milk Hotel och goda kakor var förra årets julkänsla. Det VAR min jul. Michis föräldrar lade ner mycket tid på julen, vilket gjorde den väldigt mysig. Jag bjöd t.o.m. kakor åt främlingar, haha, SÅ mysig var min jul!
Den här julen firades med att titta på TV. Vilket är extremt unikt, eftersom jag aldrig (ALDRIG) kollar på teve av fri vilja längre.
Men jaja, trevligt har det varit hittills.

Jag känner mig väldigt generös idag. Jag skulle kunna erbjuda mitt hjärta till någon ensam, söt singeltjej kanske? Va? Nä? Inte? Jaja.. eeeh... men ni kan utnyttja mig för den här kvällen bara.. ett ligg kan jag erbjuda? Man va?! Vad var det där för ansiktsuttryck?! Ok, men du kanske kan ge ett ligg till MIG som julklapp då?! Va? Varför går du?! VÄNTA! (fan...)


Här får ni i alla fall en liten julvideo på min familj.
Klicka här
Send your own ElfYourself eCards

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0