kärlek här, kärlek där, kärlek äveryvär

Åh! Facebook är allt bra ibland. För er ovetande kan jag berätta att på Facebook ser man (direkt då man loggat in) nyheter om vad som senast hänt för ens facebook-vänner. Man ser också om deras relationstatus har förändrats (t.ex. Calle är nu singel, eller Calle gick från "singel" till "i ett förhållande med Kajsa" eller "Calle och Kajsa har nu avslutat sin relation" osv). På detta sätt kan man alltid hålla sig uppdaterad med sina vänner och bekantas nya relationsstatus (vilket ALLTID har intresserat mig). Och denna sommar kan jag säga att kärleken sprödar! Alla får helt plötsligt nya pojkvänner och nya flickvänner och alla verkar vara så goa och mysiga! Till och med min syster som jag fick för mig ett tag var århundradets mest isolerade människa fick sig ett ragg i Agia Napa. De enda som har gjort slut är väl David och Sophie.. vilket bara är bra! Mindre kärlek åt Sophie och mer åt folket från allmighty snygging David! och just det.. Amanda och Doffer gjorde ju också slut... för att Amanda var otrogen *hmmmpfffhhh* (försöker alltid hålla mig för skratt varje gång jag tänker på det). Men det var mest komiskt.. och alla gillar ju komedi, eller hur?! Så den här sommaren är alla lyckliga (eller åtminstånde lite gladare).

Min syster är Michael Jackson

Kommentarer
Postat av: Syster

"århundradets mest isolerade människa"...sluta snacka skit!

2008-07-28 @ 19:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0