Håkan och random thoughts

Jag har så många tankar i huvudet samtidigt så jag måste bara skriva av mig litegrann :( Kommer nog bli huller om buller.. men skitsamma.. det är ändå för min egen skull.

jaaaa.. igår var jag på Håkan i Grönan. Kom dit typ två timmar tidigare med Markus. Vi letade helt frantic efter en Arcade-hall, men ack nej, DE JÄVLARNA HAR TAGIT BORT DEN!! crap.. however.. träffade massa kompisar/ coola bekanta där. Alla fina popare var där.. myspys ^^ Mitt inne i vårat letande efter Arcadespel såg jag Jimmy komma mot mig.. det var en glad halvsekund, tills jag såg en tjej med högklackat, onda ögon och rött hår. Jag anade direkt att det var Amanda. Jag fick panik, vände mig om och gick.. Stackars Markus försökte haka på mig och förstod sig inte på mitt plötsliga hysteri.
Jag vet inte varför.. men jag klarar inte av Amanda.. råkade också se henne på Danderyd busstation. Båda gångerna kände jag mig totalt jäkla äcklad. Ungefär som jag vill spy (bokstavligt talat). Det är klart man också är sur på Doffer (om ni läst inlägget "eeeh.. va?" så borde ni förstå).. men jag har haft turen att slippa träffa honom. Känner mig sviken av båda två.. det roligaste är väl ändå att Doffer sa dagen efter att Amanda hade sovit över hos honom (då vi fortfarande var tillsammans) "Amanda bara sov hemma hos mig, vi gjorde absoluuuut ingenting. Jag skulle aldrig göra något sånt mot dig, det vet du Eric." Fyra dagar efter det knullade de med varandra. Fuck you.
Men här i veckan såg jag några bilder på Facebook på de två i Tanto.. De såg så lyckliga ut.. har nog inte sett Doffer så nöjd på bild förr. Och Amanda såg också extremt lycklig ut. Jag kan inte låta bli att vara lite glada för deras skull.. de verkar passa så himla bra ihop. Mycket bättre än vad jag och Amanda gjorde. Jag kunde aldrig öppna mig själv för Amanda... jag var alltid iskall mot henne, för att jag visste vilken slags person hon var och jag hade hört en hel del rykten om hur hon sårat människor. Men i slutändan visade sig ändå att jag gjorde rätt val, för att hon skulle såra mig, oh ja, det skulle hon. Jag visste ifs redan från början att det inte skulle funka mellan oss, men hon verkade gilla mig så mycket.. så jag kunde inte låta bli att ge det en chans. Jag grät inte ens efter att vi hade gjort slut.. älskade henne ändå inte.. så hon passar nog ändå mycket bättre med Doffer. Tror nog att han kan älska henne på ett finare sätt än vad jag någonsin kunnat göra. Så visst, glad är jag att de har hittat varandra.. men jag kan inte låta bli att känna mig sviken och känna mig totalt backstabbed. Men jag orkar inte bry mig.. jag tänker knappt på det. Så länge jag lyckas undvika dem så är allting helt ok för mig.

Håkan var mysig <3 Väldigt fin spelning. Det var dans, det var sång, det var lycka. Mitt hår krullade til sig, så jag blev lite ledsen i ögat :( Jag och Markus satt och diskuterade med översockrade vofflor i munnen om hur awesome det skulle bli på Way Out West och hur ballt det skulle vara att hänga med Malin hela dagarna. Vi båda älskar henne, hon är bara allt för go ^^
Efteråt drog jag och Tyra till Ace. Tyra var aspackad redan innan. Mötte upp Sean, Honken och Felix där. Det var en mysig kväll, indeed it was. Tyra är så oförutsägbar.. det är nästan jobbigt. eller nej, det är jobbigt. Ibland kan hon vara den kvinnliga motsvarigheten till Casanova och hångla med allt som är i motsatta kön, och i andra sekunden är extremt avstötande. När hon är full har hon den där attityden som skriker "fuck you, I do what I want". Jag hatar den stilen... extremt avtändande. Men however, för att runda av på den punkten kan jag säga att hon trots allt är min vän och min idol, och jag kommer alltid att se upp till henne.

Det slutade med att jag kom hem aspackad och somnade med kläderna på, igen. Andra fredagen i rad. Bra Eric.
Idag drar jag till Södertälje och får den lilla bekräftelse jag har behövt i typ.. en månad nu. Förhoppningsvis.
*gnäll, gnäll, gnäll*

Kommentarer
Postat av: mauwlin

Haha, gu vad glad jag blev när jag läste det där! Way out west kommer bli så grymt med mina 08or :D Längtan!

2008-06-14 @ 12:48:46
URL: http://mauwlin.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0