På roskildeeeeee

Mina vapenbrøder får skriva lite


Johannes:
Markussom trippade på sømntabletter under bussresan var ju det roligaste på nedresdan!! XD sedan kom vi tillslut till Roskilde gick lite, satte upp våra jævla tælt och krøkade jærnet i fyra timmer.... medans vi satte upp tæltet...nja jag ville ha min whiskey ! Elende att sætta upp tælten, nu har vi mat i magen och tælten ær uppsatta. GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULD!!!!!!!!!!!!

Markus:
 Ja Roskilde bærjade ju lite vacklande men imorgon skall vi ordna campet o flytta på mitt felparkerade tølt

Eric:
Roskilde azzå fettz najs. benga, opium, knulla, olla, krøka, køra hårt. Livet ær en fezt. Håll me om det, folk o Fæ.


Kommentarer
Postat av: mauwlin

hahaha så jävla kul när ni ringde!! <3

2008-06-30 @ 13:39:22
URL: http://mauwlin.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0