Matrix upp i dagen

Igår var jag på Elise's skiva.
Det var filmtema Jag var Neo från Matrix (brist på idéer)
På hemvägen drog bussen från oss när vi var 10 meter från den. Så vi fick vänta i 7-eleven i en timma till. Men det var trevligt; jag och Johannes åt chips och kollade in gratishemsidor. Ytterst roande (faktiskt) Vi sökte upp massor av produkter på tradera. Typ doldos, bajs, snopp, fitta, och andra barnsliga ord. När man är lite lullig så är det faktiskt roligt xD
Jag kom hem klockan halv fyra *ångest*
Bilder från kvällen borde komma upp snart på Johannes bilddagbok.

Idag kände jag mig fett duktig. Skrev två uppsatser, ett prov och fixade ut lite analoga foton i mörkerrummet.
Inget av alla dessa uppgifter blev bra dock.. men ändå!

Fan.. imorgon är det fredag. Lycka. Ska supa skallen av mig.. som vanligt.
(jag kanske borde sluta dricka så mycket.. hmm..)




"anyone with aids, that's you that is"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0