Extremt nödvändig info

Varje dag åker jag buss och tåg (samt tunnelbana). Under den tiden så passerar jag en hel del reklamskyltar och dylikt.
Och det finns två stycken som jag tänkt på extra mycket.


Man tittar till höger; en ganska söt tjej som ler mot kameran och ser sportig ut, frisk osv osv blablabla
Sen tittar man till vänster och WAAAAH! Ett monster! varje gång jag tittar på den där jäkla reklamen så vill jag bara riva ner skiten, FÖR ATT JAG INTE STÅR UT MED HENNES PERVERSA LEENDE! Den säger typ "åh, titta på mig när jag dansar magdans. Damn right, jag är sjukt het.. och du vill knulla mig ikväll *slickar sig om munnen*" GOD DAMN! LEAVE ME ALONE!




Den här dock, till skillnad från den andra, är extremt stilren. Färgerna bara sprutar från höger till vänster, men bilden lyckas ändå hålla en struktur. Deras sminkning är så klockren och arty, och deras ansiktsform samt blick sätter pricken över i:et. Åh, gu vad jag älskade att stirra på den här tills tåget kom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0