Nintendo DS

Jag fick impulsen idag att jag behövde ett Nintendo DS. Visst, velat ha det en längre tid nu, men idag kände jag plötsligt att jag MÅSTE HA DEN! Så när jag slutade jobbet stack jag till Game i Täby Centrum och köpte mig mitt Nintendo DS + nysläppta Final Fantasy 4. Att hålla en helt ny konsol i händerna, som man köpte själv på köpet,det var en riktigt cool känsla. Man kunde inte vänta tills man kom hem och fick lägga vantarna på den där vackra Nintendo Ds:et  :333333
Men innan dess träffade jag en jäkla massa kompisar och bekanta i Täby Centrum (av ren slump), och sedan träffade jag Elise (som jag från början hade planerat att träffa). Käkade och snackade skit med henne i Täby Centrum. Vi vandrade runt där i 4 timmar, haha. Men det var länge sedan man hade träffat henne.. hon är allt bra, den där Elise.

Annars är klockan nu 04:02, torsdag.. eller.. snarare fredag. Spelade Final Fantasy tills klockan 3, sedan satte jag igång datorn för att uppdatera mig i "the wire". Men som ni kanske redan förutsett har jag inget jobb imorgon, för att jag ska resa till skåne och träffa min älskling, Cosette. Jag har saknat henne en hel del, buhu.
Om en timma går mitt tåg, sååå... hej då!


Visst är den vacker? *snyfft snyfft*

Kommentarer
Postat av: elise

den där eric alltså. han är allt bra <3

2008-10-03 @ 18:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0