Andrea Wan

Nu ska jag berätta om min rock n' roll-dag:
Gick upp klockan 14 för att jag inte hade möte idag. Åkte till Nacka för att jobba där. Ska ändå sluta jobbet snart
så jag nöjde mig efter någon timma. Åkte hem till Felix och vi arbetade lite på Texas Hunger- material.
Sean kom lite senare, så tog vi våra gitarrer och harmonika för att spela i skogen. Sean hade tänkt att filma
men han kunde inte hantera kameran, så det blev flyttat. Tanken var att vi skulle spela akustiskt, spela harmonika och slå på stockar.
Råkade svälja en mygga på väg hem.
Kom hem och började koka vatten till pastan. Märkte sedan att vi inte hade någon pasta. Så jag var sjukt revolutionerande
och åt bacon med nudlar. Konstig combo, men det funkade.
Pratade sedan med Johanna. Full, som vanligt (hon är på Malmöfestivalen). Hon begärde att hon skulle få vara med mer i min blogg
så.. därför skriver jag att jag pratade med henne (öh?). Imorgon ska jag få träffa henne igen, vilket är bra, för att jag har saknat henne.

ANYHOW! Ska nu återgå till bloggens vanliga koncept: Konst!


Målningar: Andrea Wan

Kommentarer
Postat av: Mitra

kom och tänka på en sak, vart hittar du all konst? ;)

2009-08-21 @ 10:24:11
URL: http://unfurlyou.blogg.se/
Postat av: J.

Yey, jag fick vara med i uppdateringen! Min dag är gjord.

2009-08-21 @ 17:24:50
URL: http://rockfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0