Real men don't seek love

Haft mycket för mig den här veckan, mest med jobbet.
Hade i alla fall tid att skriva en ny låttext.. så.. här har ni den.
Väldigt Cocorosie-inspirerad.



Blue Fox green house, life still lingers
I love the smell of you on my fingers
Maybe I won't go to heaven but
at least a know
I won't have my 15 minutes of fame on
some lousy reality show
And my mom will hate her for being blond
she will listen, but not respond

Dear, deer, dare, deer dead deer
Can't ignore everything that I do fear
I'm a real man; a man without a heart
Fuck, who am I kidding? I'll fall back to the start

Blue fox green house
white sand Pink sky
My sister in the room next door don't get any sleep tonight.

(This turtle soup will become paradox in every single way but
I'm okey
I'm okey
No pressure, I'm relaxed
I'm okey)


[Text: Jag- Texas Hunger]
[Bild: Screenshot från The Young Ones]

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men i don't care!!! Ibland är det bra att vara eeeeeffffftttteeeeerr för annars hade jag tröttnat på låtarna vid det här laget!

2009-08-13 @ 08:39:57
URL: http://coonbear.blogg.se/
Postat av: malin

jag satt och RÖS till den där texten. helt jävla magiskt Eric!

2009-08-13 @ 12:23:40
URL: http://malinlouis.blogg.se/
Postat av: Filippa

Du kan va en MILF! Snart åker jag till Göteborg. Bilderna från i lördags laddade jag upp på fel dator så jag kommer inte kunna skicka dom förrän tisdag, sad SEEL!

2009-08-13 @ 12:52:52
URL: http://gillofilippa.blogg.se/
Postat av: Catt1s

Åh vad fin! Vad hör du för musik när du läser den?



Jag hör typ... den melodiska delen av Architecture in Helsinki blandat med Ratatat eller Hot chip. Det låter väldigt fint!

2009-08-13 @ 14:01:39
URL: http://www.metrobloggen.se/catt1s
Postat av: Linnet

Fan vilken grym text, det hade lika gärna kunnat vara cocorosie

2009-08-13 @ 17:49:27
Postat av: Anna

Skriver du bara texter eller skriver du musik också?

Väldigt bra iaf.

2009-08-14 @ 17:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0