Vecka 35 i bilder

Tisdag: Jobbade på Plantaget.
På rasten hittade jag en Frank Sinatra-platta där
han såg ut som Håkan.. eller tvärt om.
Annars en klockren artikel i DN.


Onsdag: Var med Johanna först och sen fick jag träffa en god vän återigen: Sophie!



Torsdag: Träffade min SEEL. Gick också på uttagning till hårmodell. Behöver en gratis klippning, haha.
Efter det gick jag hem till Roskilde-polaren Jackie och fick ett fint litet "akvarium".




Lördag: Drog till Ace med min fina, bästa vän Johannes.
Hade med mig min Roskildehatt.. som jag tyvärr tappade bort. Det suger.

Cooling-Sara och en snubbe som läser min blogg. Trevlig var han i alla fall.

Jag ser homosexuell ut som vanligt.. Och här är andra hattbilder.


Saknar min hatt :'(

Kommentarer
Postat av: "Cooling-Sara"

Det var väldigt trevligt att träffa dig. Synd att hatten sprang iväg </3

2009-08-31 @ 19:10:05
Postat av: Olivia-Nicole

Det med att han aldrig berättade om troheten för sin fru tycker jag var lite trist. Och att han lovade den thailändska tjejen ett bättre liv, men ändrade sig och smög därifrån på morgonen...

2009-08-31 @ 20:23:33
URL: http://olivia-nicole.bloggagratis.se/
Postat av: Shelley

Nooo, inte hatten. :(

2009-08-31 @ 23:02:41
URL: http://shelleyochjoachim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0