Begränsad upplaga död

Nu när jag jobbar (ja, jag jobbar) hinner jag bara med små inlägg på Twitter och ibland tar jag mig tiden att skriva ett blogginlägg. Som ni märker förekommer bloggandet inte lika ofta som förr. Är ni en sådan som kollar in min blogg vardagligen och till er förtvivlan finner en ouppdaterad sida? Då tycker jag att du ska använda Bloglovin, så slipper du ödsla din värdefulla tid på att kolla upp min blogg dagligen. Istället meddelar Bloglovin dig när jag uppdaterat. Det här är användbart när du bevakar flera olika bloggar framför allt. För att jag antar att jag är inte är den enda bloggaren som ni bevakar.

Var svensk, var smart. Eller tysk, var effektiv. Eller chilensk, var lat.
Bevaka min blogg genom Bloglovin! That's all there is. *Klicki klicki*


bloglovin

Kommentarer
Postat av: den mystiske e

Yee jag använder bloglovin hehehehehe cool man. Men du alltså va, jag fattar inte jag har nog missat det, hehe var jobbar du?

Hallå jag ska fira nyår i sthlm! Händer det nåt skoj?

Puss!

2009-12-14 @ 17:56:55
URL: http://keepyoureartotheground.blogg.se/
Postat av: Anna

Du är kool. Jag såg dig på mew men var för feg för att hälsa. Diggade din t-shirt.

2009-12-14 @ 20:39:55
Postat av: döds-malin

blåglåvin e najs

2009-12-14 @ 21:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0