Valentines day-relaterat

Så.. gick jag ut och festade loss eller vad?! Nopp, det gjorde jag inte.
Jag var hemma och spelade Metal Gear Solid 3. AWESOME!
*snyfft*
Ida blev min Valentine det här året.. så det blev min räddning.

Förresten, Snake är GAY! Varför vägrar han ha sex med Eva? Om jag skulle ha slitit häcken av mig, skjutit och blivit skjuten, blivit förgiftad, tillfångatagen, torterad, blivit av med ett öga, hoppat ner från ett vattenfall, gått igenom dödsfloden.. då skulle jag ÅTMINSTONE tacka ja till att ligga med en assnygg agent framför en mysig brasa. Men Snake är gay. Han pratar så manligt bara för att dölja sin gayness. I bet.



Alla hjärtans dag är gulligt <3


Jag älskar Man in the box. Jag har sett alla 200 avsnitt t.o.m. Jag kan relatera mig själv väldigt mycket med huvudpersonen Greg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det faktum att han INTE har sex med Eva ska ju föreställa en slags symbol för hur STARK han är, att han kan STÅ EMOT FRESTELSEN! He is THE ULTIMATE MAN!

2009-02-16 @ 21:27:53
Postat av: Jennie

Och det var jag som skrev det! :C Jennie! :C

2009-02-16 @ 21:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0