Död



Ännu en gång söp jag mig redigt full i brist på annat
och ännu en gång slösade jag mer pengar än vad jag borde ha gjort.
Ännu en gång antog folk att jag var homosexuell
och ännu en gång fick jag förklara att jag faktiskt inte tar illa upp.
Ännu en gång lade jag mig runt 06:30
och ännu en gång blev jag väckt ungefär en timma efter det av mina grannar
och kunde inte somna om.

Grannar.. jag önskar er alla könssjukdomar i världen
eller att erat flygplan kraschar,
att er familj och alla era vänner lämnar er en efter en.
När era skrikande jäkla barn blir tillräckligt stora för att gå på egna ben
ska jag sannerligen skaffa mig ett körkort och en bil
så att jag kan köra över dem!!!

Och den som spelar dunkadunka-musik på högsta volym
klockan 9 en lördagsmorgon har allvarliga problem.

Fuck you
Eric.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0