Du och vilken armé.

Jag skrev just ett inlägg om en viss person (ska inte nämna något namn) som jag nu har tagit bort.
Antar att inte många hann läsa det eftersom det bara var uppe i en halvtimma och det blev publicerat sent.
Men det var i vilket fall fel av mig att göra det, men jag såg det som den enda utvägen.
Håller fortfarande på att det den personen gjorde var repsektlöst och inte hade någon slags omtanke om jag blev sårad
men i efterhand kanske jag inte är så jäkla mycket bättre.
I vilket fall som helst är det bara jag som förlorar på det, eftersom jag inte vill ha någon vid min sida om min åsikt och mina känslor.
Jag kan hålla med om att jag var jobbig den kvällen, men det ger inte personen befogan att göra det den gjorde.
Inte som rollen som min kompis..
Vad ska jag säga? Jag var full och dum, men det kan jag stå för.
Om det är någon som vet vad jag talar om så ursäktar jag mig för den kvällen.
Och vad som händer nu... ja.. det är bara vänta och se hur det utvecklas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-01-03 @ 18:46:09
Postat av: Simon

Svar: Tack själv Eric, det var en mkt fin kväll!

2009-01-04 @ 23:50:42
URL: http://detvarjuroligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0