Kamila Kulik och Mew-konserten

Ganska charmig flickr jag hittade. Den här kvinnan fotar nästan bara sig själv och sin dotter.
Känns som att det finns mycket kärlek i de här fotona.


Foto: Kamila Kulika


Jag har fått begäran att berätta om Mew-konserten.
Ja, det var jävligt bra, så klart! Stod längst fram och rockade loss och sjöng till alla texter.
Publiken var stel som fan och knappt någon kunde texterna till senaste albumet utantill. Jävla amatörer. (joke)
Tråkigt för Mew tänkte jag. Så i slutändan tänkte jag att de gav mer än vad publiken förtjänade. Tack Mew.
Animationerna var helt otroliga och Jonas solo med pianot var väldigt intimt.

Dock var det bättre på Roskilde. Då kom de in helt svartklädda, man såg inte ens deras ansikten, och öppnade med New Terrain. Grymt.
Publiken var mycket mer angelägna, kunde texterna och setlistan var ganska oslagbar.  Jag menar, "Circuitry of the Wolf" uppföljt av "Chinaberry Tree".
Pretty damn awesome.

Svenskar suger helt enkelt. Se försöka se Mew live i Danmark nästa gång.


Konsertfoto: Rockfoto.nu

På tal om foton på Mew träffade jag mitt kära ex Michi där, hon skulle fota Mew. Hon har skaffat sig en lesbo-frisyr.
Nä, skoja. Hon ser sjukt goth ut i den nya frisyren och skinnjacka. And that's cool as fuck.
Får se om jag får tag på hennes bilder på Mew sen.

Kommentarer
Postat av: elly

Fina bilder

2009-11-25 @ 20:39:45
URL: http://baraibland.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Åh. Jag fastnade direkt för den första bilden.

2009-11-26 @ 03:12:30
URL: http://maddemodig.blogg.se/
Postat av: Elin

mer videoblogg eriiiiiiiiiic

2009-11-26 @ 20:45:19
Postat av: Amanda

Ja, Mew var otroligt bra! OCH SETLISTEN! Jag stod och njöt hela tiden! Haha! Och avslutet med comforting sounds, MMMMM MUMMA!

2009-12-04 @ 08:46:30
URL: http://limeamanda.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv:Åh, du kanske såg dem i Stockholm? Jag såg dom i Göeborg och då avslutade dom med Comforting Sounds, sen var det slut :D

2009-12-04 @ 13:36:20
URL: http://limeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0